Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Infolinia+48 608 591 907
Hurtownia Instalatora > Łazienka>Baterie>Akcesoria do baterii>Uszczelka G1/2 z filtrem siatkowym do węża |
Nie ma punktów za ten produkt.
Uszczelka G1/2 z filtrem siatkowym do węża
Zadaj pytanie:
* Pola wymagane
lub Anuluj
Realizując politykę jakości będącą nadrzędnym celem działania firmy oraz odpowiedzią na wysokie wymagania jakościowe klientów FERRO S.A. oferuje program „Serwis 48h”.
Program „Serwis 48h” obejmuje baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe, gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.
Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:
Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.
Aby ułatwić obsługę serwisową naszych klientów dostępna jest także infolinia FERRO pod nr tel. 801 798 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w przeprowadzeniu przez proces zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego.
FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, okres gwarancyjny wynosi:
Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów FERRO S.A.
W przypadku awarii produktu zgłoszenie reklamacyjne można złożyć:
FERRO S.A. posiada sieć serwisową obejmującą całą Polskę, która realizuje naprawy zarówno gwarancyjne jak i pogwarancyjne.
Zachęcamy do kontaktu z Serwisem:
tel. +48 12 25 62 121
tel. +48 12 25 62 123
e-mail: serwis@ferro.pl
Realizując politykę jakości będącą nadrzędnym celem działania firmy oraz odpowiedzią na wysokie wymagania jakościowe klientów FERRO S.A. oferuje program „Serwis 48h”.
Program „Serwis 48h” obejmuje baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe, gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.
Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:
Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.
Aby ułatwić obsługę serwisową naszych klientów dostępna jest także infolinia FERRO pod nr tel. 801 798 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w przeprowadzeniu przez proces zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego.
FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, okres gwarancyjny wynosi:
Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów FERRO S.A.
W przypadku awarii produktu zgłoszenie reklamacyjne można złożyć:
FERRO S.A. posiada sieć serwisową obejmującą całą Polskę, która realizuje naprawy zarówno gwarancyjne jak i pogwarancyjne.
Zachęcamy do kontaktu z Serwisem:
tel. +48 12 25 62 121
tel. +48 12 25 62 123
e-mail: serwis@ferro.pl
Doskonała jakość produkt.
Jestem bardzo zadowolony z zakupu tego produktu.
Brak metod dostawy dla tego produktu.
Produkty powiązane
Kod produktu: TA2
Producent: FERRO
Kod produktu: 508041
Producent: Caleffi Hydronic Solutions
Kod produktu: ODP.KL.M
Producent: Inny
Kod produktu: CF260
Producent: FERRO
Inne produkty w tej samej kategorii
Kod produktu: G07VL
Producent: FERRO
Kod produktu: GT1
Producent: FERRO
Kod produktu: GW1VL
Producent: FERRO
Kod produktu: GW2VL
Producent: FERRO
Kod produktu: P24
Producent: FERRO