Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Infolinia+48 608 591 907
Kupując ten produkt dostaniesz 2 punktów lojalnościowych. Łącznie za całe zakupy otrzymasz 2 punktów lojalnościowych, które możesz zmieniać na zniżkę na następne zamówienie o wartości 0,20 zł.
Wylewka 1/2
Odbiorca :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Wylewka 1/2" 250C, chrom
Realizując politykę jakości będącą nadrzędnym celem działania firmy oraz odpowiedzią na wysokie wymagania jakościowe klientów FERRO S.A. oferuje program „Serwis 48h”.
Program „Serwis 48h” obejmuje baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe, gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.
Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:
Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.
Aby ułatwić obsługę serwisową naszych klientów dostępna jest także infolinia FERRO pod nr tel. 801 798 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w przeprowadzeniu przez proces zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego.
FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, okres gwarancyjny wynosi:
Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów FERRO S.A.
W przypadku awarii produktu zgłoszenie reklamacyjne można złożyć:
FERRO S.A. posiada sieć serwisową obejmującą całą Polskę, która realizuje naprawy zarówno gwarancyjne jak i pogwarancyjne.
Zachęcamy do kontaktu z Serwisem:
tel. +48 12 25 62 121
tel. +48 12 25 62 123
e-mail: [email protected]
Realizując politykę jakości będącą nadrzędnym celem działania firmy oraz odpowiedzią na wysokie wymagania jakościowe klientów FERRO S.A. oferuje program „Serwis 48h”.
Program „Serwis 48h” obejmuje baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe, gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.
Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:
Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.
Aby ułatwić obsługę serwisową naszych klientów dostępna jest także infolinia FERRO pod nr tel. 801 798 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w przeprowadzeniu przez proces zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego.
FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, okres gwarancyjny wynosi:
Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów FERRO S.A.
W przypadku awarii produktu zgłoszenie reklamacyjne można złożyć:
FERRO S.A. posiada sieć serwisową obejmującą całą Polskę, która realizuje naprawy zarówno gwarancyjne jak i pogwarancyjne.
Zachęcamy do kontaktu z Serwisem:
tel. +48 12 25 62 121
tel. +48 12 25 62 123
e-mail: [email protected]
Doskonała jakość produkt.
Jestem bardzo zadowolony z zakupu tego produktu.
Brak metod dostawy dla tego produktu.
Produkty powiązane
Inne produkty w tej samej kategorii
Kod produktu: GW2VL
Producent: FERRO
Kod produktu: P/56050
Producent: FERRO
Kod produktu: P06
Producent: FERRO
Pokrętło chrom "A" producenta Ferro.
Kod produktu: P09
Producent: FERRO
Pokrętło baterii "D" producenta Ferro.
Kod produktu: P1014-W
Producent: FERRO
Kod produktu: P1314-W
Producent: FERRO
Kod produktu: P15
Producent: FERRO
Pokrętło chrom "F" producenta Ferro.
Kod produktu: P21
Producent: FERRO
Pokrętło "Retro"z głowicą kpl. producenta Ferro.
Kod produktu: P24
Producent: FERRO
Kod produktu: P480
Producent: FERRO
Przedłużka do baterii 3/4" chrom producenta Ferro.
Kod produktu: PCH3VL
Producent: FERRO