Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Infolinia+48 608 591 907
Kupując ten produkt dostaniesz 10 punktów lojalnościowych. Łącznie za całe zakupy otrzymasz 10 punktów lojalnościowych, które możesz zmieniać na zniżkę na następne zamówienie o wartości 1,00 zł.
METALIA 1 wieszak na ręcznik
Odbiorca :
* Pola wymagane
lub Anuluj
chrom
Realizując politykę jakości będącą nadrzędnym celem działania firmy oraz odpowiedzią na wysokie wymagania jakościowe klientów FERRO S.A. oferuje program „Serwis 48h”.
Program „Serwis 48h” obejmuje baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe, gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.
Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:
Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.
Aby ułatwić obsługę serwisową naszych klientów dostępna jest także infolinia FERRO pod nr tel. 801 798 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w przeprowadzeniu przez proces zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego.
FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, okres gwarancyjny wynosi:
Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów FERRO S.A.
W przypadku awarii produktu zgłoszenie reklamacyjne można złożyć:
FERRO S.A. posiada sieć serwisową obejmującą całą Polskę, która realizuje naprawy zarówno gwarancyjne jak i pogwarancyjne.
Zachęcamy do kontaktu z Serwisem:
tel. +48 12 25 62 121
tel. +48 12 25 62 123
e-mail: [email protected]
Realizując politykę jakości będącą nadrzędnym celem działania firmy oraz odpowiedzią na wysokie wymagania jakościowe klientów FERRO S.A. oferuje program „Serwis 48h”.
Program „Serwis 48h” obejmuje baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe, gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.
Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:
Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.
Aby ułatwić obsługę serwisową naszych klientów dostępna jest także infolinia FERRO pod nr tel. 801 798 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w przeprowadzeniu przez proces zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego.
FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, okres gwarancyjny wynosi:
Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów FERRO S.A.
W przypadku awarii produktu zgłoszenie reklamacyjne można złożyć:
FERRO S.A. posiada sieć serwisową obejmującą całą Polskę, która realizuje naprawy zarówno gwarancyjne jak i pogwarancyjne.
Zachęcamy do kontaktu z Serwisem:
tel. +48 12 25 62 121
tel. +48 12 25 62 123
e-mail: [email protected]
Doskonała jakość produkt.
Jestem bardzo zadowolony z zakupu tego produktu.
Brak metod dostawy dla tego produktu.
Inne produkty w tej samej kategorii
Kod produktu: 6149.0
Producent: FERRO