Bateria zlewozmywakowa stojąca PADWA MEDICO

Producent FERRO

Bateria zlewozmywakowa stojąca PADWA MEDICO producenta Ferro.

dostępny

BTPM4

BTPM42527

5901095628153

FERRO

jednouchwytowa

chrom

232,00 zł brutto

188,62 zł netto

Kupując ten produkt dostaniesz 23 punktów lojalnościowych. Łącznie za całe zakupy otrzymasz 23 punktów lojalnościowych, które możesz zmieniać na zniżkę na następne zamówienie o wartości 2,30 zł.

Bateria zlewozmywakowa stojąca PADWA MEDICO producenta Ferro.

  • uchwyt specjalistyczny
  • regulator ceramiczny
  • montaż jednootworowy
  • regulator strumienia M24x1
  • obrotowa wylewka
  • przyłącza elastyczne G3/8 - M10x1
  • chrom

Realizując politykę jakości będącą nadrzędnym celem działania firmy oraz odpowiedzią na wysokie wymagania jakościowe klientów FERRO S.A. oferuje program „Serwis 48h”.

Serwis gwarancyjny 48h - infolinia: 801 798 001

Program „Serwis 48h” obejmuje baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe, gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.

Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:

Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.

Aby ułatwić obsługę serwisową naszych klientów dostępna jest także infolinia FERRO pod nr tel. 801 798 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w przeprowadzeniu przez proces zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego.

FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, okres gwarancyjny wynosi:

  • do 25 lat na baterie,
  • 10 lat na grzejniki stalowe,
  • 2 lata od daty produkcji na naczynie wzbiorcze FERRO,
  • 5 lat na kurki kulowe serii KPS, KMS, KSS, KZF,
  • 10 lat na kurki kulowe serii KP, KM, KS, KPO,
  • 15 lat na kurki kulowe serii KPH,
  • 15 lat na rozdzielacze mosiężne,
  • 2 lata na pozostałe produkty.

Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów FERRO S.A.

W przypadku awarii produktu zgłoszenie reklamacyjne można złożyć:

  • przez Hurtownię/Sklep/Klienta z podaniem: adresu Klienta, telefonu kontaktowego, symbolu towaru oraz kopii dowodu zakupu (faktura/paragon) poprzez: wypełnienie formularza zgłoszeniowego w wersji papierowej lub bezpośredniego zgłoszenia elektronicznego,
  • pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub tradycyjną przesyłką listową - wymagania jak wyżej.

FERRO S.A. posiada sieć serwisową obejmującą całą Polskę, która realizuje naprawy zarówno gwarancyjne jak i pogwarancyjne.

Zachęcamy do kontaktu z Serwisem:

tel. +48 12 25 62 121
tel. +48 12 25 62 123
e-mail: [email protected]

Realizując politykę jakości będącą nadrzędnym celem działania firmy oraz odpowiedzią na wysokie wymagania jakościowe klientów FERRO S.A. oferuje program „Serwis 48h”.

Serwis gwarancyjny 48h - infolinia: 801 798 001

Program „Serwis 48h” obejmuje baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe, gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.

Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:

Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.

Aby ułatwić obsługę serwisową naszych klientów dostępna jest także infolinia FERRO pod nr tel. 801 798 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w przeprowadzeniu przez proces zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego.

FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, okres gwarancyjny wynosi:

  • do 25 lat na baterie,
  • 10 lat na grzejniki stalowe,
  • 2 lata od daty produkcji na naczynie wzbiorcze FERRO,
  • 5 lat na kurki kulowe serii KPS, KMS, KSS, KZF,
  • 10 lat na kurki kulowe serii KP, KM, KS, KPO,
  • 15 lat na kurki kulowe serii KPH,
  • 15 lat na rozdzielacze mosiężne,
  • 2 lata na pozostałe produkty.

Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów FERRO S.A.

W przypadku awarii produktu zgłoszenie reklamacyjne można złożyć:

  • przez Hurtownię/Sklep/Klienta z podaniem: adresu Klienta, telefonu kontaktowego, symbolu towaru oraz kopii dowodu zakupu (faktura/paragon) poprzez: wypełnienie formularza zgłoszeniowego w wersji papierowej lub bezpośredniego zgłoszenia elektronicznego,
  • pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub tradycyjną przesyłką listową - wymagania jak wyżej.

FERRO S.A. posiada sieć serwisową obejmującą całą Polskę, która realizuje naprawy zarówno gwarancyjne jak i pogwarancyjne.

Zachęcamy do kontaktu z Serwisem:

tel. +48 12 25 62 121
tel. +48 12 25 62 123
e-mail: [email protected]

Bądź pierwszym który napisze recenzję!

Napisz opinię

Bateria zlewozmywakowa stojąca PADWA MEDICO

Bateria zlewozmywakowa stojąca PADWA MEDICO

Bateria zlewozmywakowa stojąca PADWA MEDICO producenta Ferro.

Brak metod dostawy dla tego produktu.


Inne produkty w tej samej kategorii

Newsletter
Copyright © 2018 - 2020 Hurtownia Instalatora, All rights reserved.