Promocja Bateria umywalkowa stojąca TIGA BTG2VL FERRO Baterie łazienkowe 171,00 zł

Bateria umywalkowa stojąca TIGA

Producent FERRO

Bateria umywalkowa stojąca TIGA producenta Ferro.

dostępny

BTG2VL

BTG2VL2498

5902194957755

FERRO

jednouchwytowa

chrom

137,76 zł brutto

164,00 zł

-16%

112,00 zł netto

Kupując ten produkt dostaniesz 13 punktów lojalnościowych. Łącznie za całe zakupy otrzymasz 13 punktów lojalnościowych, które możesz zmieniać na zniżkę na następne zamówienie o wartości 1,30 zł.

Bateria umywalkowa stojąca TIGA producenta Ferro.

  • regulator ceramiczny
  • montaż jednootworowy
  • korek spustowy klik-klak G5/4
  • perlator FerroAirMix M24x1
  • FerroEasyClean system łatwego usuwania kamienia wapiennego
  • przyłącza elastyczne G3/8 - M10x1
  • chrom

Realizując politykę jakości będącą nadrzędnym celem działania firmy oraz odpowiedzią na wysokie wymagania jakościowe klientów FERRO S.A. oferuje program „Serwis 48h”.

Serwis gwarancyjny 48h - infolinia: 801 798 001

Program „Serwis 48h” obejmuje baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe, gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.

Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:

Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.

Aby ułatwić obsługę serwisową naszych klientów dostępna jest także infolinia FERRO pod nr tel. 801 798 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w przeprowadzeniu przez proces zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego.

FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, okres gwarancyjny wynosi:

  • do 25 lat na baterie,
  • 10 lat na grzejniki stalowe,
  • 2 lata od daty produkcji na naczynie wzbiorcze FERRO,
  • 5 lat na kurki kulowe serii KPS, KMS, KSS, KZF,
  • 10 lat na kurki kulowe serii KP, KM, KS, KPO,
  • 15 lat na kurki kulowe serii KPH,
  • 15 lat na rozdzielacze mosiężne,
  • 2 lata na pozostałe produkty.

Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów FERRO S.A.

W przypadku awarii produktu zgłoszenie reklamacyjne można złożyć:

  • przez Hurtownię/Sklep/Klienta z podaniem: adresu Klienta, telefonu kontaktowego, symbolu towaru oraz kopii dowodu zakupu (faktura/paragon) poprzez: wypełnienie formularza zgłoszeniowego w wersji papierowej lub bezpośredniego zgłoszenia elektronicznego,
  • pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub tradycyjną przesyłką listową - wymagania jak wyżej.

FERRO S.A. posiada sieć serwisową obejmującą całą Polskę, która realizuje naprawy zarówno gwarancyjne jak i pogwarancyjne.

Zachęcamy do kontaktu z Serwisem:

tel. +48 12 25 62 121
tel. +48 12 25 62 123
e-mail: [email protected]

Realizując politykę jakości będącą nadrzędnym celem działania firmy oraz odpowiedzią na wysokie wymagania jakościowe klientów FERRO S.A. oferuje program „Serwis 48h”.

Serwis gwarancyjny 48h - infolinia: 801 798 001

Program „Serwis 48h” obejmuje baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe, gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.

Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:

Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.

Aby ułatwić obsługę serwisową naszych klientów dostępna jest także infolinia FERRO pod nr tel. 801 798 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w przeprowadzeniu przez proces zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego.

FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, okres gwarancyjny wynosi:

  • do 25 lat na baterie,
  • 10 lat na grzejniki stalowe,
  • 2 lata od daty produkcji na naczynie wzbiorcze FERRO,
  • 5 lat na kurki kulowe serii KPS, KMS, KSS, KZF,
  • 10 lat na kurki kulowe serii KP, KM, KS, KPO,
  • 15 lat na kurki kulowe serii KPH,
  • 15 lat na rozdzielacze mosiężne,
  • 2 lata na pozostałe produkty.

Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów FERRO S.A.

W przypadku awarii produktu zgłoszenie reklamacyjne można złożyć:

  • przez Hurtownię/Sklep/Klienta z podaniem: adresu Klienta, telefonu kontaktowego, symbolu towaru oraz kopii dowodu zakupu (faktura/paragon) poprzez: wypełnienie formularza zgłoszeniowego w wersji papierowej lub bezpośredniego zgłoszenia elektronicznego,
  • pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub tradycyjną przesyłką listową - wymagania jak wyżej.

FERRO S.A. posiada sieć serwisową obejmującą całą Polskę, która realizuje naprawy zarówno gwarancyjne jak i pogwarancyjne.

Zachęcamy do kontaktu z Serwisem:

tel. +48 12 25 62 121
tel. +48 12 25 62 123
e-mail: [email protected]

Bądź pierwszym który napisze recenzję!

Napisz opinię

Bateria umywalkowa stojąca TIGA

Bateria umywalkowa stojąca TIGA

Bateria umywalkowa stojąca TIGA producenta Ferro.

Brak metod dostawy dla tego produktu.


Inne produkty w tej samej kategorii

Newsletter
Copyright © 2018 - 2020 Hurtownia Instalatora, All rights reserved.