Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Infolinia+48 608 591 907
Kupując ten produkt dostaniesz 3 punktów lojalnościowych. Łącznie za całe zakupy otrzymasz 3 punktów lojalnościowych, które możesz zmieniać na zniżkę na następne zamówienie o wartości 0,30 zł.
Realizując politykę jakości będącą nadrzędnym celem działania firmy oraz odpowiedzią na wysokie wymagania jakościowe klientów FERRO S.A. oferuje program „Serwis 48h”.
Program „Serwis 48h” obejmuje baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe, gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.
Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:
Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.
Aby ułatwić obsługę serwisową naszych klientów dostępna jest także infolinia FERRO pod nr tel. 801 798 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w przeprowadzeniu przez proces zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego.
FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, okres gwarancyjny wynosi:
Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów FERRO S.A.
W przypadku awarii produktu zgłoszenie reklamacyjne można złożyć:
FERRO S.A. posiada sieć serwisową obejmującą całą Polskę, która realizuje naprawy zarówno gwarancyjne jak i pogwarancyjne.
Zachęcamy do kontaktu z Serwisem:
tel. +48 12 25 62 121
tel. +48 12 25 62 123
e-mail: serwis@ferro.pl
Realizując politykę jakości będącą nadrzędnym celem działania firmy oraz odpowiedzią na wysokie wymagania jakościowe klientów FERRO S.A. oferuje program „Serwis 48h”.
Program „Serwis 48h” obejmuje baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe, gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.
Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:
Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.
Aby ułatwić obsługę serwisową naszych klientów dostępna jest także infolinia FERRO pod nr tel. 801 798 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w przeprowadzeniu przez proces zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego.
FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, okres gwarancyjny wynosi:
Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów FERRO S.A.
W przypadku awarii produktu zgłoszenie reklamacyjne można złożyć:
FERRO S.A. posiada sieć serwisową obejmującą całą Polskę, która realizuje naprawy zarówno gwarancyjne jak i pogwarancyjne.
Zachęcamy do kontaktu z Serwisem:
tel. +48 12 25 62 121
tel. +48 12 25 62 123
e-mail: serwis@ferro.pl
Doskonała jakość produkt.
Jestem bardzo zadowolony z zakupu tego produktu.
Brak metod dostawy dla tego produktu.
Produkty powiązane
Kod produktu: BAGM4A
Producent: FERRO
Inne produkty w tej samej kategorii
Kod produktu: BTPM3
Producent: FERRO
Kod produktu: BTPM3A
Producent: FERRO
Kod produktu: BVAM3
Producent: FERRO
Kod produktu: 470-840-00
Producent: Armatura
Kod produktu: BAGM3
Producent: FERRO
Kod produktu: BZI3A
Producent: FERRO
Kod produktu: BFO33A
Producent: FERRO
Kod produktu: BVA3A
Producent: FERRO
Kod produktu: BGA 056M
Producent: Deante
Kod produktu: BDS 050C
Producent: Deante
Kod produktu: BFC 050C
Producent: Deante
Kod produktu: BFCE050M
Producent: Deante
Kod produktu: BGC 056M
Producent: Deante