Naczynie RV200 do CO stojące

Producent FERRO

dostępny

CO200S

CO200S2604

5901095654879

FERRO

862,00 zł brutto

700,81 zł netto

Kupując ten produkt dostaniesz 86 punktów lojalnościowych. Łącznie za całe zakupy otrzymasz 86 punktów lojalnościowych, które możesz zmieniać na zniżkę na następne zamówienie o wartości 8,60 zł.

  • maksymalne ciśnienie pracy: 8 bar
  • ciśnienie wstępne: 1,5 bar
  • temperatura pracy: -10°C +100°C
  • membrana: EPDM (wymienna)
  • kolor: RAL 3000
KodModelH [mm]Ø [mm]PrzyłączePojemność [l]
CO200SRV20010816001”200
CO250SRV25010516501”250
CO300SRV30012126501”300
CO400SRV40011987501 1/4”400
CO500SRV50014387501 1/4”500
CO600SRV60016347501 1/4”600

Realizując politykę jakości będącą nadrzędnym celem działania firmy oraz odpowiedzią na wysokie wymagania jakościowe klientów FERRO S.A. oferuje program „Serwis 48h”.

Serwis gwarancyjny 48h - infolinia: 801 798 001

Program „Serwis 48h” obejmuje baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe, gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.

Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:

Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.

Aby ułatwić obsługę serwisową naszych klientów dostępna jest także infolinia FERRO pod nr tel. 801 798 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w przeprowadzeniu przez proces zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego.

FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, okres gwarancyjny wynosi:

  • do 25 lat na baterie,
  • 10 lat na grzejniki stalowe,
  • 2 lata od daty produkcji na naczynie wzbiorcze FERRO,
  • 5 lat na kurki kulowe serii KPS, KMS, KSS, KZF,
  • 10 lat na kurki kulowe serii KP, KM, KS, KPO,
  • 15 lat na kurki kulowe serii KPH,
  • 15 lat na rozdzielacze mosiężne,
  • 2 lata na pozostałe produkty.

Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów FERRO S.A.

W przypadku awarii produktu zgłoszenie reklamacyjne można złożyć:

  • przez Hurtownię/Sklep/Klienta z podaniem: adresu Klienta, telefonu kontaktowego, symbolu towaru oraz kopii dowodu zakupu (faktura/paragon) poprzez: wypełnienie formularza zgłoszeniowego w wersji papierowej lub bezpośredniego zgłoszenia elektronicznego,
  • pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub tradycyjną przesyłką listową - wymagania jak wyżej.

FERRO S.A. posiada sieć serwisową obejmującą całą Polskę, która realizuje naprawy zarówno gwarancyjne jak i pogwarancyjne.

Zachęcamy do kontaktu z Serwisem:

tel. +48 12 25 62 121
tel. +48 12 25 62 123
e-mail: [email protected]

Realizując politykę jakości będącą nadrzędnym celem działania firmy oraz odpowiedzią na wysokie wymagania jakościowe klientów FERRO S.A. oferuje program „Serwis 48h”.

Serwis gwarancyjny 48h - infolinia: 801 798 001

Program „Serwis 48h” obejmuje baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe, gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.

Zgłoszenia reklamacyjne można przesłać wybraną, najwygodniejszą drogą:

Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.

Aby ułatwić obsługę serwisową naszych klientów dostępna jest także infolinia FERRO pod nr tel. 801 798 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w przeprowadzeniu przez proces zgłoszenia serwisowego lub reklamacyjnego.

FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, okres gwarancyjny wynosi:

  • do 25 lat na baterie,
  • 10 lat na grzejniki stalowe,
  • 2 lata od daty produkcji na naczynie wzbiorcze FERRO,
  • 5 lat na kurki kulowe serii KPS, KMS, KSS, KZF,
  • 10 lat na kurki kulowe serii KP, KM, KS, KPO,
  • 15 lat na kurki kulowe serii KPH,
  • 15 lat na rozdzielacze mosiężne,
  • 2 lata na pozostałe produkty.

Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów FERRO S.A.

W przypadku awarii produktu zgłoszenie reklamacyjne można złożyć:

  • przez Hurtownię/Sklep/Klienta z podaniem: adresu Klienta, telefonu kontaktowego, symbolu towaru oraz kopii dowodu zakupu (faktura/paragon) poprzez: wypełnienie formularza zgłoszeniowego w wersji papierowej lub bezpośredniego zgłoszenia elektronicznego,
  • pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub tradycyjną przesyłką listową - wymagania jak wyżej.

FERRO S.A. posiada sieć serwisową obejmującą całą Polskę, która realizuje naprawy zarówno gwarancyjne jak i pogwarancyjne.

Zachęcamy do kontaktu z Serwisem:

tel. +48 12 25 62 121
tel. +48 12 25 62 123
e-mail: [email protected]

Bądź pierwszym który napisze recenzję!

Napisz opinię

Naczynie RV200 do CO stojące

Naczynie RV200 do CO stojące

Brak metod dostawy dla tego produktu.


Produkty powiązane

Inne produkty w tej samej kategorii

Newsletter
Copyright © 2018 - 2020 Hurtownia Instalatora, All rights reserved.