Jak szukać produktów na stronie?
Produkty na stronie znajdują się w kategoriach i podkategoriach. Wystarczy podświetlić kursorem lewy, boczny panel, znajdujący się na stronie internetowej sklepu i wybrać interesujący temat.
Jaki jest koszt wysyłki wybranego produktu?
Przesyłka kurierska InPost w formie przedpłaty to koszt 16 zł. Paczka powinna mieć kształt prostopadłościanu i posiadać wagę do 30 kg. W przypadku przesyłki kurierskiej InPost (kształt prostopadłościanu, waga do 30 kg) za pobraniem, koszt wysyłki wynosi 30 zł. Wysyłka do Paczkomatów InPost 24/7 (paczka o wadze do 25 kg i wymiarach maks. 41 x 38 x 64 cm) w formie przedpłaty to 15 zł, zaś za pobraniem 19 zł. Transport własny to 0 zł kosztów. Całkowita cena dostawy jest uzależniona od liczby wszystkich produktów, znajdujących się w koszyku, jak również od ich łącznej wagi i gabarytów.
Jak sprawdzić etap realizacji swojego zamówienia?
W celu sprawdzenia, na jakim etapie znajduje się złożone zamówienie, wystarczy zalogować się do panelu klienta i sprawdzić status wysyłki lub też czekać na mejla z powiadomieniem.
Jak otrzymać rabat do zamówienia?
Kod rabatowy przyznawany jest stałym klientom, a także osobom uczestniczącym w programach lojalnościowych. Aby móc skorzystać z tej opcji wystarczy utworzyć swoje własne konto i zalogować się na nie ustalonym loginem i hasłem. Można zrobić także to poprzez logowanie z pomocą profilu na FB lub konta Google. Przysługujące kody rabatowe można zleźć logując się do panelu klienta Hurtowni Instalatora w zakładce Kody Rabatowe.
Jakie dane firmy wpisać do „przelewu na konto"?
Dane firmy, które należy wpisać w treść i tytuł przelewu to:
MATT REMAY GROUP Mateusz Twardosz
ul. Jana Heweliusza 1, 30-726 Kraków
mBank S.A.Nr Konta: 67 1140 2004 0000 3702 7972 7802
tytułem: nr zamówienia.
Jak złożyć reklamację?
W przypadku wykrycia wad w zamówionym lub zakupionym towarze, można skorzystać z prawa do reklamacji. W tym celu należy dokładnie opisać rodzaj i typu uszkodzeń, jak również dołączyć dokumentację zdjęciową, potwierdzającą zaistniałe wady. Pełny opis wraz ze zdjęciami należy wysłać na adres mailowy sklepu biuro@hurtowniainstalatora.pl. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych.
Czy można zwrócić zakupiony towar?
Zakupiony towar można zwrócić w terminie do 14 dni od daty zakupu, bez potrzeby podawania przyczyny. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu, który publikowany jest na w zakładce Zwroty i reklamacje > >>> formularz odstąpienia od umowy (do pobrania tu - POBIERZ). Towar, jak również prawidłowo wypełniony formularz i dowód zakupu, należy przesłać na adres sklepu -Hurtownia Instalatora, ul. Heweliusza 1, 30-726 Kraków. W przypadku tym należy również podać numeru zamówienia, numeru konta z adresem oraz adresu e-mail lub numeru telefonu, powiązane z zamówieniem.
Jak otrzymać fakturę VAT?
W trakcie składania zamówienia, można zdecydować się na opcję „faktura”. Zostanie ona dołączona do przesyłki, która trafi do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub Paczkomatów Inpost 24/7.
Jak dojechać do firmy?
Wszelkie informacje na temat trasy dojazdowej do sklepu znajdują się w zakładce O NAS >>> MAPA STRONY.
Jak znajdę informacje dotyczące dostępności produktów?
W celu znalezienia informacji dotyczących dostępności konkretnych produktów należy dokładnie przejrzeć kartę produktu. Na każdej z nich jest podana orientacyjna dostępność i czas wysyłki. Może się on różnić z przyczyn niezależnych od naszego sklepu internetowego, np. z winy producenta.
Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym?
Każdy klient naszego sklepu internetowego może składać zamówienia za pośrednictwem: naszej strony internetowej: https://hurtowniainstalatora.pl, poczty elektronicznej: biuro@hurtowniainstalatora.pl, a także telefonicznie pod numerami: +48 608-591-907 (pon.-pt. w godz. 09.00 – 16.00) (opłaty zgodnie z taryfą operatora) oraz pisemnie w zakresie sprzedaży katalogowej, na adres: MATT REMAY GROUP Mateusz Twardosz, ul. Heweliusza 1, 30-726 Kraków, Polska. Składanie zamówienia poprzez koszyk zakupowy w naszym sklepie internetowym, polega na wybraniu kliknięciem kursora odkreślonych produktów z oferty (co sprawia, że trafiają one do koszyka), a następnie przejściu do kasy, celem sfinalizowania transakcji zakupowej. W momencie tym podaje się swoje dane do wysyłki wraz z numerem telefonu i określa sposób dostawy towaru – kurier/ paczkomat. W trakcie składania zamówienia zostaniesz także poproszony o podanie rodzaju potwierdzenia zakupionego towaru - faktura Vat czy paragon fiskalny. W przypadku faktury Vat konieczne jest wpisanie prawidłowych danych firmowych – pełna nazwa, NIP, adres, telefon kontaktowy, adres mailowy. Każdy klient, który pragnie dokonać zakupów za pośrednictwem naszego sklepu internetowego, może dokonać również bezpłatnej i dobrowolnej rejestracji w jego systemie informatycznym. Działanie to nie jest konieczne do zamówienia produktów z naszej oferty, jednakże założone Konto Klienta znacznie ułatwia mu obserwację procesu realizacji zakupu. Rejestracji należy dokonać online poprzez formularz: https://hurtowniainstalatora.pl/logowanie?back=my-account
Co dzieje się po złożeniu mojego zamówienia?
Jeśli zastanawiasz się, co dzieje się po złożeniu przez Ciebie zamówienia, to pragniemy wyjaśnić, iż jest to proces szybki i uproszczony do absolutnego minimum. W chwili prawidłowego złożenia przez Ciebie zamówienia jest ono natychmiast przetwarzane i przygotowywane do wysyłki przez nasz magazyn. W przypadku braku towaru zostajesz o tym niezwłocznie poinformowany. Po złożeniu przez Ciebie prawidłowego zamówienia, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail na adres Twojej elektronicznej skrzynki pocztowej, zawierającą informację o numerze zamówienia, Twoim wyborze produktów, ich ilości, cenie, jak również sposobie wysyłki i Twoich danych adresowych. Czas rozpoczęcia realizacji złożonego od Ciebie zamówienia, pokrywa się z momentem zaksięgowania wpłaty należności z tego tytułu, na podanym przez nas na naszej stronie internetowej i otrzymanym przez Ciebie od nas potwierdzającym mailu, rachunku bankowym.
Co zrobić, gdy zachodzi niezgodność zamówienia z potrzebami kupującego?
Po złożeniu zamówienia może okazać się, iż jest ono jednak niezgodne z Twoimi potrzebami. Wszelkie niezgodności w zamówieniu ze statusem „W trakcie kompletowania”, „Wysłane” należy zgłaszać pracownikom naszego sklepu, którzy pomogą rozwiązać tę sytuację w możliwie, jak najkrótszym czasie.
Jak wygląda przebieg anulowania zamówienia?
Anulować zamówienie można tylko wówczas, gdy ich status nie został zmieniony na „Wysłane”. W przeciwnym razie należy skontaktować się z naszym sklepem i wyjaśnić zaistniałą sytuację. Zespól naszych wykwalifikowanych pracowników jest do pełnej dyspozycji każdego klienta i służy mu pomocą oraz radą w każdej sytuacji.
Czy mogę modyfikować zamówienie?
W naszym sklepie internetowym, zgodnie z ogólnie przyjętymi procedurami sprzedaży w formie online, wszystkie złożone zamówienie można modyfikować, tylko wówczas, gdy ich status nie został zmieniony na „Wysłane". Jeśli status zamówienia uległ zmianie na „Wysłane”, możesz zdecydować się na ponowne jego złożenie. O tym fakcie należy powiadomić personel naszego sklepu, który może wówczas połączyć ze sobą dwa odrębnie zamówienia i przekazać je do wysyłki w postaci jednej paczki.
Czy przy zamówieniu mogę wybrać opcję faktura VAT / paragon fiskalny?
Przy składaniu zamówienia w naszym sklepie internetowym zostaniesz poproszony o wybór opcji faktura VAT/ paragon fiskalny. W trakcie wypełniania danych potrzebnych do zrealizowania zamówienia, w odpowiedniej rubryce zaznaczasz, jakiego rodzaju dowodu kupna - sprzedaży potrzebujesz. Pragniemy wspomnieć, iż w ramach prowadzonej przez nas działalności jesteśmy każdorazowo zobowiązani do wystawienia za sprzedane akcesoria paragonu lub faktury VAT.
Zwroty i reklamacje:
Czy dostępna jest opcja określonej ilości dni na darmowy zwrot?
W naszym sklepie internetowym istnieje opcja darmowego zwrotu, która dostępna jest dla wszystkich klientów, którzy zawarli ze Sprzedającym (tj. naszym sklepem internetowym) umowę na odległość. Możesz zwrócić do nas zamówiony towar, bez podania przyczyny, wypełniając stosowne oświadczenie. Czas, jaki przewidziano na tego typu działanie wynosi 14 dni roboczych, od daty zakupu konkretnego produktu.
Jakie są sposoby zwrotu zakupionego towaru?
Zamówiony za pośrednictwem naszego sklepu internetowego towar można zwracać za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD/InPost. Należy spakować w oryginalne opakowania, wszystkie produkty, które podlegają zwrotowi, a także dołączyć prawidłowo wypełniony formularz i przekazać paczkę kurierowi.
Co zrobić, w przypadku, gdy kurier nie przyjechał po odbiór zwrotu?
W przypadku niestawienia się kuriera po odbiór zwrotu, należy niezwłocznie skontaktować się z działem obsługi naszego sklepu i powiadomić o zaistniałej sytuacji. Naszym obowiązkiem jest, jak najszybsze wyjaśnienie przyczyn zaistniałej sytuacji oraz ponowne skierowanie kuriera pod wskazany prze Ciebie adres.
W jaki sposób złożyć reklamację?
Ewentualną reklamację powinieneś złożyć w formie pisemnej na adres naszego sklepu lub za pomocą naszej poczty elektronicznej. Reklamacje w formie elektronicznej powinny być przesłane jako skan dokumentu odręcznie podpisanego. Prawidłowo przygotowana reklamacja musi zawierać: imię i nazwisko osoby składającej reklamację lub nazwę firmy, adres, a także takie informacje jak; zakres i szczegóły reklamacji. Na dole strony powinien widnieć własnoręczny podpis osoby wypełniającej dokument. Reklamację można także zgłosić wypełniając zamieszczony na naszej stronie formularz. Adres do składania reklamacji pisemnych oraz przesyłania towarów w ramach odstąpienia, zwrotów i reklamacji, to: MATT REMAY GROUP Mateusz Twardosz, ul. Heweliusza 1, 30-726 Kraków, Polska.
Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji?
Jeśli zastanawiasz się, jaki jest czas rozpatrywania reklamacji w naszym sklepie internetowym, to pragniemy poinformować Cię, iż wynosi on 30 dni. W tym czasie dokonujemy sprawdzenia zasadności złożonej reklamacji i informujemy klienta o dalszym toku postępowania w tej sprawie.
Czy jest możliwa wymiana towaru?
Wielu klientów zadaje nam pytanie, czy możliwa jest wymiana zamówionych przez nich towarów. Pragniemy poinformować Cię, że taka możliwość jest dostępna w naszym sklepie. Wymiana towarów odbywa się jednak tylko wówczas, gdy kupującym jest klient indywidualny, a nie firma. Wówczas to, wymiana towaru jest wykonalna w ciągu 14 dni, licząc od daty jego zakupu.
Ile trwa zwrot należności za zakupiony towar?
W naszym sklepie internetowym zwrot należności za zakupiony towar trwa do 14 dni od daty otrzymania przez nas zwracanego produktu i zaakceptowaniu jego zwrotu. Klient otrzymuje od nas określoną w fakturze lub na rachunku kwotę pieniędzy, na nr konta bankowego, z którego dokonana została płatność za zakupiony wcześniej towar.